niedziela, 24 kwietnia 2016

Rozwiązanie konkursu z okazji Światowego Dnia Książki







Bardzo wszystkim dziękuję za udział w konkursie. Miałem straszną ochotę poświętować w tym dniu i wasz udział w zabawie bardzo mi się spodobał , a zainteresowanie przeszło moje najśmielsze oczekiwania :)

Wszystkie odpowiedzi bardzo mi się podobały bo pokazują, że książki niosą ze sobą masę pozytywnej energii. Z odpowiedzi, które niestety nie wygrały, a szczególnie mi przypadły do gustu pozwolę sobie wymienić: Wolność, Przygoda, Nienasycenie, Intymność, Odskocznia i Gutenberg. To nie znaczy, że inne nie były dobre - widać, że wszyscy kochacie książki, więc  wszystkim gratuluje wyobraźni. Pewnie macie ją właśnie z książek :) W związku z tym, że poszło wam tak świetnie postanowiłem przyznać dwie nagrody. Oprócz zwyciężczyni, osoba przeze mnie wyróżniona również otrzyma książkę Shantaram :)

Tym, którzy nie wygrali Shantaram szczerze polecam dorwanie tej książki w swoje ręce tak czy inaczej gdyż jest to naprawdę jedna z książek życia. Chętnie obdarowałbym nią wszystkich, ale że niestety nagrody zakupię ze środków prywatnych i mam ograniczone fundusze- zwyczajnie mnie nie stać :) 

Zachęcam natomiast dodać ten blog do obserwowanych,  bo lubię rozdawać książki i myślę, że już w niedalekiej przyszłości będzie kolejna okazja na wygraną  :)

Dziękuję za zabawę :)  Zwycięzcom gratuluje i kończę - bo nie umiem się powstrzymać - cytatem Marcina Mellera :

" Shantaram to przypadek ciężkiego uzależnienia: jeżeli przeczytasz kilka pierwszych stron, jesteś stracony dla świata na nadchodzący czas."



A teraz pora ogłosić zwycięzców


3

2

1



Pozdrawiam i mam nadzieję, że czasem do mnie tutaj zaglądniecie, a zwycięzców proszę o wysłanie danych do wysyłki na adres : rgabinek@gmail.com :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz