sobota, 28 maja 2016

Żądło - czyli kulturalne the best "gorszego sortu"








Żądło -  słów kilka - czyli o co chodzi? 

 
Sama idea jest bardzo prosta, ale jak wyjdzie w praktyce, to się dopiero okaże...


Co czytać? Co zobaczyć w kinie? Czego posłuchać?


- Te pytania zadaję sobie chyba najczęściej. Czasem nie mam ochoty przeczołgiwać się przez długie opinie, recenzje, podsumowania, opracowania itp. - wiem, wiem, sam lubię się rozpisywać w nieskończoność.


Dlatego tak sobie wymyśliłem, że co jakiś czas wrzucę tutaj 3 rekomendacje - film, książka, muzyka. Będą one miały jedną wspólną cechę - mają one w mojej subiektywnej ocenie rozwijać, poszerzać horyzonty, zainteresować czymś nowym, rozwalić choć kilka stereotypów i uprzedzeń i dać do myślenia, a przy okazji dostarczyć też rozrywki. Nie tej debilnej, ale takiej która po sobie zostawi choć odrobinę refleksji. Ma być krótko, zwięźle i na temat - kilka zdań ( przynajmniej mam taką nadzieję :D ) Będzie też subiektywnie, ale może uda mi się trafić w twój gust :)



Przepełnia mnie nadzieja, że to co tu zarekomenduje będzie miało coś wspólnego ze "zmianą", a czy będzie ona "dobra"- to się okaże, no ale że należę do najgorszego sortu to...ale...zaraz, zaraz...w kulturze nie ma sortów i pamiętajmy o tym :D

No to zaczynam już niebawem:D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz